keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Kylläpäs aika menee siivillä

Oon viettäny pienoista blogihiljaisuutta taas. Ihan huomaamattani, olen pahoillani siitä. :)

Viimeisen kahden kuukauden aikana olen saanut tehtyä itselleni sukkia enemmän kuin koko "neulojaurani" aikana aikaisemmin! Oon tehnyt Myrtit, Piirakkasukat, Tardis-sukat ja polvisukat. Niin ja nilkkasukatkin. Nyt pitäisi alkaa väsäämään muitakin sukkia, mutta motivaatio tuntuu kadonneen johonkin...
Viimeaikojen sukkasatoa löytyy postauksen loppupäästä :)

Olen nyt tämän muutaman kuukauden aikana huomannut 7Veljeksen laadun huonontuneen huomattavasti. En pysty enää neulomaan sitä koska kädet ei tykkää, silmät alkavat vuotamaan ja kutisemaan sekä alkaa aivastuttamaan tosi herkästi.
Ystäväni Anne on jo pitkän aikaa sanonut mulle siitä, että mun pitäisi vaihtaa lankamerkkiä. Ja niin mä sitten tänään tein!
Marssin ihan yksin Turun Lankamaailmaan (paniikkihäiriöiselle iso juttu) ja koska budjetti oli rajallinen, niin mä vaeltelin siellä lankahyllyjen edessä kuin lapsi karkkikaupassa. Otin Villeä ja vaihdoin sitä lankakerää edestakaisin kun tiedossa oli että haluan tehdä sukat mutten tiedä millä värillä ja ja..
Valinnan vaikeuksia.
Mukaani tarttui kerä liilaa Villeä, kerä mustaa Villeä, kerä harmaata villeä ja kerä... öö.. vaaleanpunaista villeä! Tarkoitus olisi tehdä ainakin musta-liilat ja vaaleanpuna-harmaat raitasukat. Ja mukaan tarttui myös Regian valko-puna-siniraidallista lankaa kaksi kerää koska oli tarjouksessa. Ja kaksi kerää oranssia Superwashia. Olen joskus tehnyt palmikkosukat vaaleanvihreästä Superwashista ja se oli ihan loistavaa lankaa. Niin pehmeää!

Koska olen päättänyt vaihtaa merkkiä Novitasta pois niin luovutinkin kaverilleni kolme kassillista lankaa.
Osallistuin myöskin sny-kierrokselle tänä vuonna ensimmäistä kertaa, ja paketti tuli tänään! Voi sitä innostusta kun sen näin postiluukussani! :)
Paketissa oli kerä Novitan raitalankaa,muistaakseni karusellia(?) Tai jotain muuta vastaavaa. Vaikken enää Novitasta niinkään pidä, niin se oli ihan lemppari! Paketissa oli myöskin kissa-aiheinen kortti, levyllinen Geisha-suklaata (nam!), sukkaohje, kaksi kerää ihanan liilaa lankaa, ja bambuiset sukkapuikot. :)
En ole enää pahemmin sukkapuikoilla neulonut sen jälkeen kun opin magic loopin, mutta puikkoja tarvitsee aina.
Oli aivan ihana paketti, kiitos rakas Snyni. Piristi mieltäni kovasti, maltan tuskin odottaa ensi kuun pakettia!

Tarkoituksenani on ollut pitää blogia myös englanniksi, mutta väsymystason vuoksi taidan tehdä englanninkielisen postauksen huomenissa.
Hyvää yötä kaikille!

Ps. Arvatkaapa mikä näistä kuvista on Sny-pakettini sisältö? ;)

4 kommenttia:

  1. kiva kun paketti kelpasi ja nyt tiedän että en lähetä 7-veljestä sinulle t.sny

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paketti oli aivan ihana ja piristi päivää kovasti :)

      Poista
  2. Kauniita, upeita sukkia!

    Ihana paketti!

    VastaaPoista

Leave a mark of your visit, thanks!